11 februari 2008

Vårväder och väggproblem

Så här vackert sken solen på vårt hus idag.
En fantastisk dag med fågelkvitter och tö.

Jag var ute på en promenad med mina stavar och jag ville inte gå in utan bara fortsätta att vara ute och gå hela dagen. Det hade nog blivit lite jobbigt efter ett tag och dessutom hade jag lite att göra inne.

Jag har målat spegeln som hör till byrån som jag ska ha i sovrummet. Jag hittade en sk paradhanddukshållare i källaren igår. Kan bli fin att hänga lite fina saker på. Den fick sig en släng av penseln den också. Nu ska jag bara hitta en plats att sätta den på!

Jag har upptäckt att vi har för lite väggar!!! Maken sa att vi har fyra väggar, vi som alla andra! Haha, va kul han va!!! Jag skulle vilja sätta upp hyllan i köket. Men de flesta väggar vi har där går det inte att sätta upp något större på för då går inte dörrarna till skåpen och kyl/ frys att öppna! De väggar som det går att sätta hyllan på är redan upptagna av andra saker.


Baksidan av vårt hus.


Kramar Christina

Inga kommentarer: