19 februari 2008

Gamla dokument

Jag satt och kollade runt lite på nätet idag för att leta upp fina bilder som jag kan ha som inspirationsbilder på min blogg. Jag hittade inga som jag fastnade för, däremot hittade jag några fina gamla dokument.
Skrev "old documents" på Google och fick fram bl a dom som ni ser här nedan.
Dom kan vara bra att ha om man vill göra strutar eller påskägg t ex. Det som jag tycker är lite tråkigt när man skriver ut dom är att pappret är så stelt. Är den någon som provat på att skriva ut på någon annan typ av papper?




Neej, nu ska jag ta och gå ut och gå en promenad :) Vi har ganska bra väder här idag så det gäller att ta vara på de solglimtar som kikar fram.
Vi hörs till kvällen!
Kramar Christina

1 kommentar:

Vanilladreams and humblebees sa...

Tusen tack för att du delar med dig av denna dokument skatt!!!! Så snällt!!! Nu ska jag göra fler vintagägg och strutar!


Jag har skrivit ut på vitt papper och lagt i blöt i te.... sen låtit torka.... då blir det mjukt och lite skrynkligt...

Kramar från Jenny!
---<-@

Länkar dig!