04 mars 2008

Förvånad och glad


Jag vet inte om ni har sett att jag lagt till några länkar till blogglistor längst ner på min sida. Jag gjorde det mest för skojs skull ... tänkte att jag kommer ju i alla fall inte att hamna på någon lista! Jag kollade in vilka bloggar som är populärast just nu på de listor som jag har där och döm om min förvåning när MIN BLOGG ligger som nummer 12 på Favoritlistan.se under kategorin "Bostad och inredning"!!! Jag trodde inte min ögon ... hade aldrig trott att det skulle ske. Vet inte om det är något att bli så glad åt egentligen ... jag har ingen aning om hur många bloggar som anmält sig till den listan ... men jag tycker att det är jättekul i alla fall!
Och det hade aldrig blivit så om det inte varit för er ... ni snälla, rara, roliga, pyssliga, allvarliga ... ja listan kan göras hur lång som helst ... bloggare som besöker min sida. Jag kan inte tacka er nog ...

Därför vill jag tacka er med den fina buketten med vita rosor.

Kramar Christina

2 kommentarer:

My Lovely Things sa...

hej goa gumman!!!

du hör ju till mina favvobloggar....

klart att du ligger itopp på listan..

alltid kul att kika in till dig...

stora kramar anna

♥ maaria sa...

Hej, just hittade din blogg idag! Vad skön är det här! Säkert att a°terkomma (sorry, har ingen ° pa° a:n...)
Bästa hälsningar