24 januari 2008

Godnatt,,,

på er! Måste gå och lägga mig nu för imorgon ska kompisen och jag till huvudstaden för att shoppa.
Ja, shoppa och shoppa ... oftast kommer jag hem med ... jaa, ingenting!
Har man tur blir det kanske ett par strumpor, ett läppstift eller kanske ett smycke. Jag får liksom shoppingförlamning när jag är där, ibland ska jag säga. Några gånger har jag kommit hem med händerna fulla ska jag erkänna.
Imorgon ska jag i a f besöka Årstiden , Ambiance och säkert någon mer inredningsbutik. Det blir säkert en massa rännande i klädbutiker också.
Det viktigaste av allt är dock att hitta en bra restaurang där man kan äta gott och läppja på ett glas rött!

Ni ska få se mina fynd, om jag nu hittar några, senare.

Godnatt alla rara bloggare o andra läsare ...

Gäääääääsp Christina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej "Fru Lund"

En liten fågel viskade i mitt öra att du hade börjat blogga, va kul och vilka fina bilder.

Hoppas allt är bra med dig och att du och mamma hade en mysig dag i huvudstaden.

Kram Jenny

HEMMA HOS LINNÈA sa...

hallo
vilken trevlig blogg du har.
Ungefär var i västmanland bor du?
Såg också att du brukar besöka gruvgatan 13, visst är det en fin affär.
Kommer att titta in fler gånger.
Ha en trevlig helg
Kram Liselotte