15 februari 2009

Tänkvärda ord...

... fick jag höra i veckan när jag var på en föresläsning med Tina Törner .

Vilken människa! En så glad och positiv inställning till livet som hon har får man leta efter. Jag önskar att jag bara hade en bråkdel av hennes energi och framåtanda.

Hon pratade om vuxna som förebilder för barn och ungdomar och sade så mycket som gör att man började fundera på vad man har lämnat efter sig till sina barn och vilken påverkan man har haft på dem. Hon pratade också om att möta varje dag med en positiv förväntan och att se alla möjligheter som den bär med sig - om att ställa upp mål och förverkliga dem, jaa hon sa så mycket bra och jag önskar att jag skulle kunna få se och höra föreläsningen igen för att kunna ta till mig ännu mera av allt det inspirerande hon sa.


Jag tog en bild med min mobilkamera men den blev inte särskilt bra men visar den i alla fall.

Kramar
Christina

Inga kommentarer: