06 maj 2008

Blommor, men inga grönsaksplantor

Idag var jag till Lindesberg igen för att gå på ViktVäktarmöte.
Samtidigt passade jag på att åka till Plantmarknaden för att köpa tomat- och gurkplantor. Jag kom hem med blommor, perenner till rabatten, men inga grönsaksplantor.
Jag tog lite kort inne i butiken. De har en del fina inredningsprylar men även en del som är lite för gulligt och plottrigt för min smak.
Ute hade de många fina krukor och urnor och andra fina saker såsom blomstöd och trädgårdsprydnader, både i rost och andra material.







Jag tittade som hastigast in i två av de butikerna som jag skrivit om i ett tidigare inlägg. Jag köpte en ytterkruka, likadan som den jag köpte på Hembygdsgården i Fagersta men i en annan form.



Kramar Christina

PS.
Om ni tittar i sidospalten ser ni att jag lagt till en rubrik som jag kallat "Viktminskning". Det är mina resultat av vägningen som jag går på varje vecka. Det är säkert något jag får ångra *ler* men tänkte att det kan vara en sporre för mig att göra resultaten synliga för er. Det är inte säkert att det blir en minskning varje gång men förhoppningsvis ingen stor ökning i alla fall.
Är det någon som känner för att heja på mig och peppa mig så tar jag tacksamt emot allt stöd jag kan få *ler igen*.

2 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Lycka till med viktminskningen! jag måste göra nånting jag med, satt och kikade på viktklubb.se häromdagen men kom inte längre...
Vad mycket rostigt och fint du visar, jag är lite svag för allt rostigt.
Ha det fortsatt bra i vårsolen!
Kram, Carina

My Lovely Things sa...

Så duktig du är!!!grattis du har ju gått ner nästan 2 kg ..super bra jobbet..det kommer gå hur bra som helst!!!

Så¨trevlig affär..vill ha alla vackra rostiga trädgårdsting...

ha det så gott..
kram anna