23 januari 2010

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse från Hvita hjärtat. Jag är smickrad och väldigt glad över att jag har fått den och nu är meningen den att jag ska skriva vissa saker på min blogg och sedan ge den vidare till sju andra bloggare.

Nu är det så att jag
1.gillar inte sådana här utmaningar. Det gäller allt som liknar kedjebrev och sådana här utmaningar där man ska prestera något och sedan skicka vidare till andra.
2. inte är en så aktiv bloggare för tillfället (även om jag har skrivit flera inlägg den här sista veckan), så även om jag ville, skulle jag inte kunna skicka den vidare till andra för jag följer inga bloggar utan tittar bara sporadiskt in till några då och då.
3. tycker att alla som bloggar är förtjänta av utmärkelsen för "kreativa bloggare", för bara det att man har skaffat sig en blogg tycker jag är kreativt nog.

Jag hoppas att Hvita hjärtat och andra bloggare respekterar mitt handlande och inte tar illa upp när jag "tar emot" en utmärkelse på det här viset. Men jag har lovat mig själv att jag bloggar bara för att/när jag vill och tycker att det är kul. Jag vill inte att det ska kännas som ett tvång igen.

Jag vill i alla fall säga tack snälla för att jag fick den och överlämnar en liten blomma.



Kramar

Inga kommentarer: