21 december 2011

Födelsedag

Idag är det min födelsedag och i morse när jag kom upp stod den här underbara buketten med röda rosor på köksbordet!



Det är inte ofta jag får några blommor av maken men när jag får ... till födelsedag och bröllopsdag ... brukar det vara jättefina buketter. Det är lite synd bara att dessa två händelser inträffar så nära varandra ... vår bröllopsdag är den 30 dec ... så resten av året blir jag utan om jag inte köper dem själv.

Men nu kommer den tid som jag gillar bäst när det gäller blommor, för nu kommer tulpanerna, och varje vecka kommer det att stå ...och har gjort sedan många år tillbaka ... en bukett tulpaner på vårt köksbord. Jag köpte de första tulpanerna förra fredagen ... tre vita buketter ... och de står fortfarande fina i vasen men de fick flytta nu när jag fick de fina rosorna.

Kram Christina

PS

Jag passar på att önska alla en riktigt God Jul för jag vet inte om jag kommer att skriva något mer före julafton.

Inga kommentarer: